MOJ PAKET
VIDEO MY BUSINESS
DOLŽINA | NAMEN |
---|---|
2 – 6 min | predstavitev, promocija |
SNEMANJE | POSTPRODUKCIJA |
---|---|
12 h | 24 ur |
ZA KOGA? Kreativen predstavitevni video v režiji Poglejme je namenjen predstavitvi in promociji podjetja/znamke. Za inovativne, ki želijo izstopati od povprečja. 🥇💫
Scenarij je odvisen od dejavnosti in namena uporabe, primeren predvsem za t.i. pull marketing. To pomeni, da je naš ciljni gledalec oseba, ki je že izkazala interes za naše storitve. Do nas/videa je prišla po priporočilu, izkušnji ali po učinkoviti spletni optimizaciji, lahko da smo jo privabili z “teaser oglasom” v push marketingu. S tem predstavitvenim video oglasom želimo zgraditi zaupanje, ovrednotiti svoje delo, povečati vrednost ponudbe, in potencialnemu kupcu dati potrditev. Iz tega razloga vsako stranko obravnavam individualno, analiziram njeno področje dela, in sestavim scenarij s katerim se znamka/podjetnik/podjetje kreativno predstavi. Lahko se doda ključne besedne zveze, ki povzamejo glavne storitve, ali nagovori kupca z sloganom podjetja, vsekakor pa to ni predstavitveni video, kjer ima gledalec več dela z branjem kakor z gledanjem videa. V tem video oglasu govori tvoja zgodba, ki bo prodajala in navduševala. 🤩
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
MOJ PAKET
VIDEO KREACIJA
DOLŽINA | NAMEN |
---|---|
2 – 5 min | predstavitev, promocija |
SNEMANJE | POSTPRODUKCIJA |
---|---|
6h | 20 ur |
ZA KOGA? Kreativna predstavitvena video zgodba, v režiji Poglejme, za promocijo projekta, izdelka, objekta. Video je primeren tudi za influencerje ali ustvarjalce, ki imajo dejavnost, kot dodaten zaslužek. Si šele na začetku svoje kariere? Poglejme želi s to storitvijo izkazati podporo ustvarjalcem, ki si zaslužijo biti predstavljeni na profesionalnem nivoju. 🥇💫
Scenarij je odvisen od dejavnosti in namena – kanala implementacije. Zanima nas:
– Kje želiš predvajati video?
– Koga ciljaš in kakšen je tvoj cilj?
– Kaj želiš sporočati?
– Kaj je tukaj za kupca?
– Tvoja strategija oglaševanja.
S temi odgovori tudi bolje sinhroniziramo tvoje želje z mojimi idejami, kar prispeva k temu, da dobiš od Poglejme to kar pričakuješ.
Iz tega razloga vsako stranko obravnavam individualno, analiziram njeno področje dela, in sestavim scenarij, ki je povezan v zanimivo zgodbo. Lahko se doda ključne besedne zveze, ki povzamejo glavne storitve, ali nagovori z sloganom. Vsekakor pa to ni predstavitveni video, kjer ima gledalec več dela z branjem kakor z gledanjem posnetka. V tem video oglasu govori tvoja zgodba, ki bo prodajala in navduševala.
Top. 🙋♀️🖐 5-ka. 🤩
MOJ PAKET
VIDEO TEASER
DOLŽINA | NAMEN |
---|---|
15 – 70 s | oglaševanje |
SNEMANJE | POSTPRODUKCIJA |
---|---|
3 h | 13 ur |
ZA KOGA? Kreativen promocijski video v režiji Poglejme, za t.i. push oglaševanje in optimiziran za uporabo na socialnih omrežjih. Primeren je za vsakogar, ki želi učinkovito oglaševati. Karkoli. 🤩
Kupec, ki do nas ne zaide po priporočilu ali naši spletni optimizaciji, potrebuje drugačno obravnavo od stranke, ki je na našo stran zašla prostovoljno. S to obliko videa želimo v čimkrajšem času pridobiti interes novih strank in sprožiti zanimanje kupca.
Pravilna zasnova in natančno ciljanje sta ključna za učinkovito video strategijo. Zaradi poplave informacij, ki nas obkroža vsepovsod, je povprečen čas gledalca danes 5-8 sekund. Poleg tega pa na potrošniško sceno prihaja digitalna generacija, ki je odraščala v obilici digitalizacije in zaradi tega razvila krajši čas pozornosti. Ker želimo, da nam gledalec da vsaj priložnost, je ključen uvod, ki more biti “BUM – “straight to the point”. V prvih petih sekundah zato želimo izpostaviti produkt/sporočilo. V poplavi oglaševanja je kupce potrebno nagovoriti s pravilnim pristopom, da se ne počutijo manipulirane, ampak jih navdušimo s tem kar ponujamo. Iščemo “waw” efekt. Skupaj definiramo ciljno skupino in v oglasu izpostavimo kaj gledalec dobi? “Sorči” ampak, naše kupce najprej zanima kaj dobijo oni, veliko bolj kot to v čem smo mi najboljši. Seveda pa bodo kupovali pri najboljših. 🥇
V kolikor sodeluješ z oglaševalno agencijo, bomo prisluhnili strokovnjakom oglaševanja in posneli tematsko učinkovit video “teaser” oglas, skladen z njihovo oglaševalno strategijo.
Na tak teaser bodo klikali tudi najmanj drzni kupci. 🤘💫
MOJ PAKET
VIDEO INTRO
DOLŽINA | NAMEN |
---|---|
15 – 20 s | oglaševanje |
SNEMANJE | POSTPRODUKCIJA |
---|---|
2 h | 10 ur |
ZA KOGA? Kreativen promocijski video v režiji Poglejme, za t.i. “push” oglaševanje in optimiziran za uporabo na socialnih omrežjih. Primeren za vsakogar, ki želi učinkovito oglaševati ali se pojavljati v svojem prepoznavnem stilu. 🥇
Pravilna zasnova in natančno ciljanje sta ključna za učinkovito video strategijo. Zaradi poplave informacij, ki nas obkroža vsepovsod, je povprečen čas gledalca danes 5-8 sekund. Poleg tega pa na potrošniško sceno prihaja digitalna generacija, ki je odraščala v obilici digitalizacije in zaradi tega razvila krajši čas pozornosti. Produkt/sporočilo zato izpostavimo v prvih petih sekundah. Kadriram dinamično in uporabljam velika besedila, ki naredijo kontrast in pritegnejo gledalca. Iz teh razlogov priporočam, da se izdela več namenskih video različic, prilagojenih za točno določene kanale. V kolikor sodeluješ z oglaševalno agencijo, bomo prisluhnili strokovnjakom oglaševanja in posneli tematsko učinkovit video “teaser” oglas, skladen z njihovo oglaševalsko strategijo.
Namig: Tak video lahko uporabiš tudi za svojo prepoznavnost in “rdečo nit”, kot intro – uvod, začetek v ostalih videih, katere pripravljaš sam/a. 🔝 🤩
MOJ PAKET
VIDEO “STATIČNI”
DOLŽINA | NAMEN |
---|---|
2-15min | nagovor, predstavitev |
SNEMANJE | POSTPRODUKCIJA |
---|---|
1 h | 4 ure |
V glavnem “statičen” videoposnetek – kadar imaš veliko za povedati, ali pokazati. 🙂 Najin cilj je, da ga narediva čimbolj zanimivega četudi je daljši, predvsem pa profesionalnega. 💁♀️💫
Tukaj lahko dlje časa prosto govoriš pred kamero, se predstaviš, nagovoriš potencialnega kupca, poveš kaj več o projektu. Tak video je primeren za demonstracijo, vadbo, intervjuje, spletno stran, socialna omrežja, oddaje, seminarje, konference, sestanke,… Posnet je z profesionalnim ozvočenjem in naknadno obdelan.
Zakaj se ne bi posnel/a kar sama doma?
Ker te jaz posnamem v več različnih kadrih in v postoprodukciji dodam detajle (B roll), ki popestrijo t.i. “statični” video, in odsevajo tvojo profesionalnost.
V storitev je všeteta osnovna postprodukcija (transcoding, editing in rendering) skupaj v trajanju do 4 ure. Zaradi veliko specifike, se vse dodatne želje in prilagoditve, npr. podnapisi, vstavljanje fotografij, dodajanje besedil, posebni urejeni prikazi za boljšo demonstracijo, snemanje na dodatni lokaciji, daljši posnetki, več efektov, itd. dodatno obračunajo po redni urni postavki (20-50 eur/h, odvisno od zahtevnosti postprodukcije). S tem plačaš samo toliko kolikor dobiš.
Vse uskladimo vnaprej v ponudbi.
💫
MOJ PAKET
VIDEO UTRINEK
DOLŽINA | NAMEN |
---|---|
1-5 min | vtis, prikaz |
SNEMANJE | POSTPRODUKCIJA |
---|---|
3 h | 7 ur |
Enostavnejši video z vidika dodatne obdelave, ampak nič manj profesionalen in kvaliteten. Tukaj gre za naključen zajem prostorov, subjektov, detajlov, dogajanja,… Primeren v situaciji kadar bi rekli: “Sara, pridi in malo posnami”.
Ne usklajujemo scenarija ali posebne zgodbe, in tudi postprodukcija je krajša in enostavnejša. “Razrežem” oz. izberem vsebino, in jo združim v mehke in smiselne prehode. Ker snemam v raw formatu, ki zajame več podatkov, je nujen tudi t.i. “color grading”, kjer nastavim prave barve in pridobim profesionalen – “cinematic” efekt. Zato tak video imenujem utrinek, ki sporoča občutke in povzema/prikazuje dogajanje.
Utrinek je zelo univerzalna storitev. Posnamem te lahko med plesom, vadbo, na delu, team-building, dogajanje na sejmu ali drugem poslovnem dogodku, tvoje airbnb stanovanje … You name it, I record it. 😉
Posebne želje in prilagoditve, npr. podnapisi, vstavljanje fotografij, dodajanje besedil, voiceover, posebni urejeni prikazi za boljšo demonstracijo, snemanje na dodatni lokaciji, itd., se obračunajo po redni urni postavki (20-50 eur/h, odvisno od zahtevnosti postprodukcije). S tem plačaš točno to kar dobiš.
Se ti je ravnokar utrnila kakšna ideja? 🤩 💫 Ne čakaj pomladi, ne čakaj na maj – hitro mi piši. 😉
MOJ PAKET
FOTO FOKUS
Št. fotografij | Št. Lokacij | Tematika |
---|---|---|
15 – 25 | 1 | 1 |
Tematsko fotografiranje, kjer se usmerimo v eno področje na eni lokaciji. Npr. samo interier, portret, fotografiranje izdelkov, fotografiranje zaposlenih, fotografiranje različnih vadbenih položajev v enaki sceni,…
Vključena je uporaba profesionalne opreme za delo na terenu in profesionalna obdelava fotografij.
Fotografije prejmeš v večji in v manjši – optimizirani velikosti, za uporabo na socialnih omrežjih.
MOJ PAKET
FOTO KREACIJA
Št. fotografij | Št. Lokacij | Tematika |
---|---|---|
15 – 25 | 2 | Mix |
Kreativno fotografiranje za namen predstavitve podjetja, znamke, objekta, izdelka, projekta,… Paket zajema več področij fotografije in lokacij, in ponuja širok tematski nabor fotografij, ki ti pomagajo pri pojavljanju na socialnih omrežjih. Npr. poslovni prostori interier in exterier, figura, izdelki, uporaba izdelkov, detajli, nenavadni zorni koti, portret, orodje,…
Vključena je uporaba profesionalne opreme za delo na terenu in profesionalna obdelava fotografij.
Fotografije prejmeš v večji in v manjši – optimizirani velikosti, za uporabo na socialnih omrežjih.